23 Şubat 2012 Perşembe

adidas outlet

Size bir sır vereyim ama bu sırrı kız arkadaşım duymasın sakın. Aramızda kalsın. Bana kız arkadaşın ile geçirdiğin vakitlerden mi daha çok zevk alıyorsun yoksa basketbol oynamaktan mı deseler , kesinlikle basketbol oynamak derim. Daha önce futbola ya da futbol da tuttuğu takımlara böylesine aşık adamlar gördüm ama basketbol da hiç rastlamadım. Belki de basket severler bunu belli etmiyorlardır. Haftaya çok uzun süredir beklediğim bir maça çıkacağım. Profesyonel bir oyuncu değilim ama maçlarıma profesyoneller gibi hazırlanırım. Oyunda giyeceğim “basketbol ayakkabısı” ndan tutun da o gün neler yemem gerektiğine kadar dikkat ederim. Böyle titiz bir çalışma uygularken “ayakkabı markaları” da benim için çok önemli bir hal alıyor. İnsan hayatta başarmak istiyorsa gerçekten de çok çalışmalı. Eğer çok çalışmaz ise zaten kazanamıyor. Ben de hem çalışıp hem de profesyonellere uygun giyiniyorum. Kendimi profesyonel gibi hissetmemi sağlıyor bu durum. Ancak o kadar çok param olmadığı için de alış verişimi “adidas outlet” mağazalarından yapıyorum.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa